diumenge, 15 de juny del 2025

TARDA D'ESPORTS

     Aquest diojous vam baixar al pati moltes classes de l'escola per animar o participar en un partit de bàsquet de professionals i alumnes del centre. A la vegada es van fer jocs esportius on la nostra classe vam participar molt activament. Mireu, mireu que bons esportistes tenim !!!!











ANIVERSARI DAVID

     Fa uns dies vam celebrar l'aniversari del David, va estar tot el dia ben content i alegre. A primera hora del matí Sor Ana en la rotllana dels encarregs li va tocar amb la guitarra l'aniversari feliç.


    I per la tarda ho vam celebrar amb un bon berenar, on amb molta força el David va bufar les espelmes.
    I a continuació vam gaudir d'un bon berenerar amb pastis, patates, sucs i olives.







    Al finalitzar la festa el David va fer entrega a cada nen de caramels. I els companys li van regalar una bonica postal.








PER MOLTS ANYS!!!






CLOENDA MES DE MARIA

     Aquest mes de Maig a l'escola hem celebrat el mes de Maria fent petites activitats com ja haureu vist en anteriors entrades. El divendres a la tarda ens vam reunir tots a la capella i vam fer la celebració de cloenda on cada classe va fer una petita ofrena amb la seva classe amiga. També els nois grans ens van fer una petita representació de la vida de Maria. 


    I per últim vam cantar tots junts la cançó de "Maria, Maria", la qual acompanyem la cançó amb uns mocadors de colors. 

    Finalitzada la cloenda vam sortir tots al matí a degustar un berenar de germanor.

diumenge, 1 de juny del 2025

PETIT REGAL ALS NENS

     Fa uns dies la mare del Felipe ens va regalar a totes les persones de l'aula una pulsera feta per ella. El Felipe amb molta il·lusió va anar un per un escollint i posant-nos la pulsera. 









Moltes gràcies!!!!






TRUFES EN FAMÍLIA

     Fa uns dies ens va visitar l'Adriana mare del Felipe, per participar de l'activitat del nostre projecte "El fil invisible". L'Adriana es va oferir a ensenyar-nos a fer trufes. A més a més ens va portar una sorpresa amb ella, l'Ainoa, germana del Felipe. Vam poder compartir una estona ben maca. 



    El primer que vam fer va ser preparar els ingredients i els estris necessàris per fer la recepta. Un cop ho teníem tot preparat vam começar a posar els ingredients: 
- Llet condesada.




- Xocolata en pols.



 A continuació ho vam barrejar bé tot i ho vam portar al foc durant uns 10 minuts, remenant sense parar fins que es començava a enganxar la barreja al fons de l'olla. 



    Al finalitzar ho vam posar en una safata i ho vam ficar un parell d'hores a la nevera. Al passar el temps amb l'ajuda d'una cullera agafavem la massa de xocolata i feiem boletes. A continuació les passavem per xocolata en pols.













    I per últim vam fer la cata oficial per tastar les nostres trufes, van sortir boníssimes. Com vam fer moltes vam poder enviar unes poques a les famílies. Us van agradar???

    Moltísimes gràcies Adriana per l'estona que vas venir a compartir amb nosaltres, t'ho agraïm molt. 








MENÚ JUNY

     Famílies us deixem el darrer menú d'aquest curs 24-25 perquè acabeu d'organitzar els menús del mes de Juny.